Internetcafe - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Veronique Eilander - WaarBenJij.nu Internetcafe - Reisverslag uit Regensburg, Duitsland van Veronique Eilander - WaarBenJij.nu

Internetcafe

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veronique

04 Oktober 2007 | Duitsland, Regensburg

Hey!! :) Weer met enigzins vertraging een nieuw bericht! De laatste dagen nam ik me steeds voor om weer een verslag te maken, maar het kwam er gewoon steeds niet van! Ten eerste strandden we vaak in het centrum als we naar het internetcafe plannen te gaan (A) Ten tweede, als we hier zijn, zitten we bijna de hele tijd met elkaar (en onze `freunden´ hier te praten) Dan moeten we zoveel doen op het internet, dat we het niet meer kunnen overzien, en dan continue dubbel liggen.. (Wat overigens uitwerking begint te hebben op onze buikspieren hebben we ontdekt:))

Eergisteravond was het weer ´zo fijn´ dat die ene kerel hier was (uit mijn vorige update) die me dan elke keer begint te begroeten en hele verhalen ophangt :S Gisteren was het echt TE erg! Dan maak ik er ook een sport van om me zo tactisch mogelijk te verstoppen achter deze tussenwandjes..Maar gisteren ging hij ook ineens staan, omdat hij ons dan dus wel kon zien! Heel fijn dat judith naast hem zat, en ik weer naast judith :D Zijn verhalen gingen wirklich nergens over! Roept hij eerst: Schau mal! Schau mal! Dan kan ik echt niet zeggen: nein, danke. Haha, dus ik loop naar zijn computer, laat hij me hele fotocollecties van hij met zijn zussen (inclusief verhalen over hoe oud ze zijn), foto´s van hem met de broer van de Paus!! (hahahaha, GEEN beeldspraak;) Fotos van hem met de rijkste familie van Regensburg :S Die kerel spoort echt niet! Begint hij er ook nog eens bij te zeggen dat hij hun handynummer heeft..Nou nou, stoer hoor! Toen moest Judith er ook nog aan geloven..Wij heel droog terug doen en dan verder gaan op onze computer. Tot natuurlijk weer het moment komt dat onze freunden van het internetcafe komen, om ons gratis drinken aan te bieden! Gaat die kerel daar ook ineens moeilijk over doen. Hij vond het niet eerlijk dat wij het gratis krijgen, en hij moest betalen, (gna gna!) Zegt de baas vant internetcafe: Maar zij zijn mijn gasten :D Maargoed, elke keer als hij dan weer zei: Schau mal! Dan dook in gwn onder deze tussenwandjes, en judith kon gwn niet anders dan kijken, omdat zij gelijk naast hem zat! Toen lag ik daartussen echt continue dubbel, (zo stil mogelijk natuurlijk) en Judith zag dat, maar moest geinterreseerd over komen wat ze natuurlijk niet voor elkaar krijg tot het moment kwam dat we beide ineens heeeel lang heel hard moesten lachen! hahah! Die kerel: Ich weisse nicht warum sie jeztst lachen..(um mir?) En Judith dan met tranen over haar wangen: Nein, haahahha, ich habe die ganzen Tag schon sehr viel spass. Dan ging ik natuurlijk nog weer veeel harder lachen! Ja, dat is ook logisch hoor! Als hij met fotos aankomt van de broer van de paus!

  • 04 Oktober 2007 - 19:29

    Lindsay:

    heeey nicht
    alles goed lekkr weer daar
    ik mis je
    ik ga gr hou van je

  • 04 Oktober 2007 - 19:44

    Wesley:

    was wollen wir trinken siebe tage lang
    was wollen wir trinken so ein durst
    was wollen wir trinken siebe tage lang
    was wollen wir trinken so ein durst

    es wirst genug fur allezein
    wir trinken zusammen wooswaswasgortein
    wir trinken zusammen nicht allein

    ff kort stukje muziek om in de culture stemming te komen, maa vernonich, wie gehts mit dir, alles gut? hier wohl, was tun sie in deutschland, immers: holland uber alles, aber heute gehe ich schlaffe bitte, veel plezier in duitsland verder:P

    Burgemeester van heerde, :

    Beste veronique vergeet heerde niet jeweetzelf swaabrrr, joo

    Heerde is het mooiste plekkien
    In ons boeren Vaderland
    Ginds de Iesel met zien weerden
    Doar weer bosch en heuvelland
    't Is een lus, die bonte kleuren
    Noord of Zuid, ja Oos of Wes,
    't Is een prachtig Veluwsch landschap
    Deur zien bomen, veld en grês.
    't Is een prachtig Veluws landschap
    Deur zien bomen, veld en grês

  • 04 Oktober 2007 - 19:55

    Garlotte:

    Wat een aanbidders daar Vero! Haha :D Heel mooi! Wel absoluut een fout type, direct afstoten (hou je best van;)) Heel grappig dat ze daar allemaal in van die Heidi-pakjes lopen met zo'n feest! Moet je voorstellen in Heerde! Of in Grunn..trouwens, die Cornetto is toch niet zo fijn als ik dacht. Er zijn allemaal dingen kapot en er wordt weinig aan gedaan..1 meisje heeft al weken een wespennest net buiten haar kamer waardoor ze al een tijdje niet meer in haar kamer durft te slapen, komt er morgen pas iemand om het nest weg te halen :S Heel slecht! We hadden ook de keuken gepimpt en nu heeft ze er weer een brief neergehangen (steeds van die zeurbrieven) dat ze het niet op prijs stelde! Als je hier was moest je toch echt even een hartig woordje met haar gaan spreken ;)
    Heel nice dat je op het gang-weekend nog langskomt trouwens! Heb wel weer zin je te zien. Hou me op de hoogte du Deutscher! En niet teveel ijsCO's eten heh!

    xxx

  • 10 Oktober 2007 - 10:10

    Eline:

    Grote Vero,
    Eeeeeenig dat verhaal van die knaap!
    En nice foto's..whahaha:D
    Vero, gelukkig kom je schneelll weer terug:D:D Ik mis joouu!!
    Knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Regensburg

Stage zuid-Duitsland

Stage in Regensburg!!

Recente Reisverslagen:

02 April 2009

Finland!!

27 November 2007

Terug uit Salzburg!

10 November 2007

Ree essen

04 November 2007

Dobri den!!

26 Oktober 2007

Entschuldigung!!
Veronique

Stage in Regensburg!!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 46487

Voorgaande reizen:

03 September 2009 - 11 Februari 2010

Tanzania, Turiani Hospital :)

07 September 2007 - 01 Februari 2008

Stage zuid-Duitsland

Landen bezocht: